piątek, 13 czerwca 2014

Ulubione anime +ulubiona manga

Konnichiwa ~ 

Dzisiejszy post zaproponowała Kasia dziękuję!~

Moje ulubione anime: Clannad/Clannad After Story
Nie licząc Pokemonów i innych przypadkowo oglądanych anime w dzieciństwie, Clannad było moim pierwszym świadomym anime. Serię pochłonęłam w bardo krótkim czasie. Skakałam ze szczęścia, kiedy zobaczyłam, że jest także Clannad After Story. Anime jest gatunku  Dramat, Fantasy, Komedia, Romans. Całkiem niedawno obejrzałam Clannad jednoodcinkową wersję, trwającą z 1,5 godziny? Zanim się obejrzałam, znów płakałam na samym końcu. Właśnie! Te anime jest takie wzruszająco/smutno/zaskakujące. Najlepsze, moje ukochane. Sam fakt, że wszystko pamiętam, to jest cudowne. Daję 10/10. Kreska też bardzo przypadła mi do gustu. ^.^
Anime nie będę opisywać, żeby nie robić spoilerów. Jeśli ktoś jest zainteresowany serią, bez problemu można znaleźć opisy w internecie. :)

A teraz obrazki i gify! (*≧ω≦)ノ




























Moja ulubiona manga: Rock na szóstkę.
Całkiem nowiutka manga od Waneko. Jednotomówka, w której są aż 4 różne historie: "Rock na szóstkę", "Hanako z ławki obok", "Troje do kochania" i "Czemu wciąż go obserwuję?".
Z tych wszystkich czterech najbardziej podobało mi się "Hanako z ławki obok". Smutne, piękne i zarazem wzruszające. Koniec bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, był piękny. Nie będę opisywać tej historii, żeby nie robić wam spoilerów.
Polecam tę mangę. Jest to moja pierwsza jednotomówka, jestem bardzo zadowolona z zakupu. Jeśli autorka jeszcze wyda jakąś mangę, chętnie przeczytam.
Kreska! Kreska jest cudna. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Wszystko tak dokładnie narysowane.

Rock na szóstkę:









Hanako z ławki obok:








Troje do kochania:








Czemu wciąż go obserwuję?:
Nie udało mi się znaleźć obrazków w internecie, dlatego wstawiam zrobione moim telefonem:













                                                                     Mata ne~ 

24 komentarze:

  1. Właśnie szukam czegoś do oglądania, gdy uporam się z Shiki, może więc zerknę na Clannad?
    Ta manga rzeczywiście ma śliczną kreskę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę obejrzeć troje do kochania :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To anime wydaje się fajne więc postaram się je obejrzeć. ^^ Ale jak na razie czekam na premierę Sailor Moon Crystal . <3 Ahh już 5 lipca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreska mangi jest naprawdę śliczna <3
    Z chęcią ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o moje ulubione anime to jest to tak trudny wybór, że ciężko mi wybrać to najlepsze. Kocham HOTD, ale też Chobits, RE, GTO i dużo, dużo więcej!
    To mój MAL: myanimelist.net/animelist/Ayumi111

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ogladam zadnych z tych anime lub mangi ale moze zobacze i ogladne
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam shonen'y tak jakoś . Fairy Tail, Naruto, Kateikyoushi Hitman Reborn i wiele innych, zakochałam się w nich po pierwszym odcinku ;)
    Jeśli chodzi o mange to uwielbiam Ścieżki Młodości od Waneko. Miałam zamiar kupić Rock na szóstkę i chyba kupie te mangę ;)

    http://welcome-in-my-strange-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi jest wstyd, że nie oglądałam tego anime ;(
    Uwielbiam Death Note, ostatnio jakoś spodobało mi się D.Gray - Man <3
    Choć i tak bardziej niż anime, fascynuje mnie japońskie kino grozy lat 90-tych, w którym to były takie sceny, a których europejczycy i amerykanie w tamtych czasach mogli jedynie pomarzyć. Szkoda, że pomija się te dokonania Japończyków, w jakby nie patrzeć tworzeniu historii kina.
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!:)


    Chciałabym Cię bardzo przeprosić za tę formułkę,
    ale potrzebuje kliknięcia w link bluzki w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2014/06/some-lace.html
    Jeśli mogłabyś to zrobić w wolnej chwili, byłabym Ci ogromnie wdzięczna.
    Jeśli klikniesz w link, napisz w komentarzu, ponieważ planuję utworzyć na pasku bocznym,
    listę blogów które polecam, jeśli mi pomożesz, polecę twojego bloga:)
    Jeszcze raz ogromnie przepraszam i liczę na odpowiedź z Twojej strony.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne gify :3 ^.^ Nie czytałam tej mangi :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie oglądam takich rzeczy ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze ciągnęło mnie do obejrzenia mangi, ale skończyło się na chęciach i problemem z wyborem tego, co mogłabym zobaczyć. Na razie jestem na fazie oglądania nałogowo Naruto, jestem dopiero na początku, ale już bardzo się w to wkręciłam. Zapisuję tytuł tego anime i w wolnej chwili na pewno obejrzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wole dramy oglądać ^^
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie oglądałam tego anime, ale na pewno je obejrzę! Moim ulubionym anime jest Vampire Knight (1 i 2 sezon). Nigdy nie czytałam tej mangi ( ja nigdy nie przeczytałam, żadnej mangi, ale mam zamiar to zmienić).

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam pierwszy sezon Clannad i dałabym mu 7/10. Dango <3 Kocham tę piosenkę! A co do Rock na szóstkę to mam w swojej kolekcji tę mangę i powiem, że mnie jakoś specjalnie nie zachwyciła. Fabuła była dosyć ciekawa, ale (co jest tu wieeelkim minusem) bardzo przewidywalna.
    Ale za to kreska jest ładna i manga ładnie wygląda na półce :)
    Pozdrawiam xxxxxxx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znałam nic z tego co tu wymieniłaś, ale gify fajne ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w sumie nawet nie pamietam, co było moim pierwszym, świadomym anime, jak byłam mała to sporo tego oglądałam i pamiętam, że zawsze ciągnęło mnie to japońskich bajek, pierwsza świadoma to chyba jednak rewatch Dragon Balla i Naruto. xD

    Również uważam, że "Hanako z łąwki obok" jest najlepszą pozycją w Rocku na szóstkę. Bardzo lubię tego typu smutne historie. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Szerze mówiąc, bardzo zainteresowałaś mnie tymi anime i zapewniam cię, że w najbliższym czasie zajmę się ich czytaniem/oglądaniem :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zobaczę szczerze mówiąc tą mangę i anime raczej też, bo ma przepiękną kreskę ;w;

    zapraszam na nową notkę! ~
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/2014/06/relcje-z-koncertow-lao-che-happysad.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. coraz częściej kusi mnie anime, a nigdy tego nie oglądałam...
    ciekawie się zapowiada. najbardziej podobają mi się te romantyczne wątki, które w tym rodzaju 'filmu' są tak słodkie, że aż miód. :)
    http://misskittystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje dzieciństwo było dalekie od tego typu bajek. Wolałam bajki typu smerfy itp.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi to anime trochę źle się kojarzy, ze względu na pewną osobę ;-;
    A manga wydaje się być ciekawa :3

    http://kiokuwomegurasete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przybijam piąteczkę :3
    Clannad oglądałam w gimnazjum, gdy miało swoją premierę. Do tej pory pamiętam jak z moimi znajomymi wracaliśmy do domu, komentując dany odcinek. Ach, wspomnienia ~
    Piękna historia, wspaniale wykonana. Czego chcieć więcej :3

    OdpowiedzUsuń