niedziela, 17 sierpnia 2014

Coś o mnie, LBA i unboxing paczuszki z yatta!

Ohayo~!

W komentarzu pod ostatnim postem zostałam poproszona o napisania czegoś o sobie. Kim ja jestem? Szczerze mówiąc (ekhm, pisząc) nie przedstawiłam się w pierwszym poście. Postanowiłam na anonimowość. Teraz też nie napiszę, jak mam na imię. Nie ulepszy wam życia ta informacja. XD
Jak chcecie się do mnie jakoś zwrócić, to tak jak w nicku lub Oharu- japońskie dzieci lubią mieć japońskie imiona.
Dobra, trzeba przejść do rzeczy. Wychowałam się, jak pewnie połowa Otaku, na Pokemonach, Muminkach. A kiedy nastała rewolucja? Na początku 6 klasy. Wtedy zaczęło się oglądanie anime, czytanie mang, zapał Japońską kulturą.
Co lubię? Lubię składać origami, uczyć się w wolnych chwilach japońskiego (jeśli chcecie mogę zrobić o nauce notkę), lubię słuchać muzyki, lubię pisać opowiadania, no i przede wszystkim lubię m&a. To nie jest mój pierwszy blog.

                                                                  ~

LBA

Nominacja jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań.

Nominacja od Głodny Szakal.

1. Twoja pierwsza manga?
Moją pierwszą mangą było Demon Maiden Zakuro.
2. Byłaś/eś na konwecie? Jak go wspominasz?
Niestety nie. Chciałam iść, już nawet zamierzałam, a go odwołano. ;_;
3. Czego nie znosisz w zachowaniu innych?
Sarkazmu, sztucznego uśmiechu, robienia wszystkiego żeby komuś się przypodobać/podlizać.
4. Chciał/a zwiedzić Irlandie?/a?
Ciekawi mnie świat, wiec czemu nie?
6. Grasz na jakimś instrumecie?
Uczę się (sama) grać na keyboardzie.
5. Z jakiego zdjęcia jesteś dumnny?
Mistrz aparatu z telefonu. -^-




7. Co robisz w pochmurne dni?
Zapalam świecie i czytam.
8. Piosenka która sprawia że się uśmiechasz?
"Szukając szczęścia"
9. Jak interpretujesz słowo "miłość" i "śmierć"
Trudne pytanie. Miłość moim zdaniem to zaufanie na 100%, uśmiech, kiedy widzisz tę drugą osobę, chęć spędzenia z nią reszty życia, założenie "gniazdka".
Śmierć? Zakończenie swojej książki, zwanej życiem. Ostatni rozdział. 10. Ulubiona pora roku?
Myślę, że wiosna.
11. Jak byś chciał/a spędzić wakacje?
Już je super spędziłam na obozie. Teraz stawiam na relaks, spotykanie się ze znajomymi, naukę języka i rozwijanie swoich pasji.

Moje pytania:
1. Interesujesz się mangą i anime?
2. Kraj, który chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
3. Bajka, przy której na zakończeniu zawsze się wzruszasz?
4. Od kiedy blogujesz?
5. Uczysz się czegoś pozaszkolnego sam/sama?
6. Lubisz czytać książki?
7. Jak minęły Ci wakacje? 
8. Lubisz chodzić do szkoły?
9. Twój idol?
10. Masz przed czymś lęk?
11. Wolisz, kiedy na dworze jest straszny upał, czy mróz?


Nie lubię teraz tego momentu... Nie będę nominowała poszczególnych blogów. Kto chce, niech zrobi. Jedyną rzeczą, żeby to zrobić, jest napisanie, że ja was nominowałam. Jak piszecie mi komentarze, dobrze wiem z jakich blogów jesteście, a każdy jest cudowny, więc czytelnicy- nominuję was! :)


                                                                    ~

Paczuszkę zamówiłam w czwartek wieczorem. W piątek dostałam wiadomość, że paczka została wysłana. 
Dostałam ją w środę.  Prezentowała się tak:














 W paczuszce dla ochrony znajdowały się chrupki. Po wysypaniu ich, było widać już dwie najważniejsze zawartości- zupkę Ouakata noodles z kurczakiem i cukierki o smaku liczi.











Następnie, na dnie były moje przypinki i brelok! ^.^








Jak widać, (od lewej)- brelok z Free!, Totoro, a obok niego Nagisa z Clannad. Następnie Haruka z Free! i gratis- przypinka "Hello World!"








Tak prezentują się wszystkie zamówione rzeczy. Pewnie dziwicie się teraz "a gdzie mangi?", otóż przystopowałam troszeczkę z kupnem mang, zamierzam kupić gdzieś używane w przystępnej cenie. ヽ(*・ω・)ノ






                 
                                                                                         Jā ne

26 komentarzy:

  1. Wcześnie zaczęło się Twoje zainteresowanie japońszczyzną:) Pokemony <3 xd
    Jaka fajna przesyłka! Daj cukierka :3
    Wiesz, że mam drugiego kota?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już wiem! Hesia jest cudna. <3
    *bierze cukierka i rzuca w jej stronę* łap! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zaczęłam w szóstej klasie oglądać anime i czytać mangi ! :D Zazdroszczę cuksów. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo lubiłam "Pokemony", a tera już jakoś mniej. ;-;
    Przesyłka fajna. :3 Dobre cukierki były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre są nadal! *o* Nie zjem ich zbyt szybko, bo mi ich szkoda. XD Ja oglądam do chwili obecnej, jak się tylko na nie natknę. :)

      Usuń
  5. Gdy wyzwanie rzuci los.. :D zawsze przy pokemonach! Większość ludzi zaczęło swoją przygodę pod koniec podstawówki - moje ostatnie spostrzeżenia :D Troszkę mało nam o sobie zdradziłaś, może z czasem opowiesz nam więcej :3
    Hah, ja mam swój osiedlowy sklepik z azjatyckimi zupkami :D Aż dziw bierze, bo jestem z małej miejscowości.
    Mnie udało się na oststnim konwencie wygrać 4 przypinki (które w suie i tak mnie kosztowały, bo kupno losu ~), ale też wybrałam Totoro :3 Taki osom z trąbką <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym Cię jeszcze zapytać czy miałaś okazję być już w Japonii, skoro tak bardzo interesujesz się ich kulturą? Jeżeli nie to czy w przyszłości planujesz jakiś wyjazd w tamte strony? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to zdjęcie, które dodałaś przy odpowiedziach~ no i szansa, by się czegoś o Tobie dowiedzieć! Pytania, które zadałaś, są ciekawe i nawet bym sobie na nie odpowiedziała, no ale trochę mi głupio, huh. D:
    No i widać, że zakup tak czy inaczej udany.

    http://rezonerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Nie. Nigdy nie miałam styczności z mangą.
    2. Szwecja.
    3. Mustang z dzikiej doliny.
    4. Od grudnia zeszłego roku.
    5. Trenuję karate i taniec, ale nie robię tego sama.
    6. Uwielbiam.
    7. Świetnie. Jestem z nich bardzo zadowolona :)
    8. Tak i nie :)
    9. Nie mam.
    10. Boję się pająków.
    11. Upał

    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie też w coś tej Japonii pociąga, zaraziła mnie ta sympatią moja najlepsza przyjaciółka. I to dal niej z Londynu zwoziłam mangi i inne japońskie artykuły :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie dobroci a paczce. <3 Swoją drogą dawno nic japońskiego nie jadłam. xD

    Ja się wychowałam na Dragon Ballu, Rycerzach Zodiaku i wojowniczkach z Krainy Marzeń, dopiero potem były Pokemony i Król Szamanów. A świadoma przygoda rozpoczęła się w gimnazjum, kiedy to zachciało mi się obejrzeć jeszcze raz Dragon Ball i Wojowniczki i dowiedziałam się, że tego typu produkcji jest więcej, znacznie więcej... xD hah

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm... ja nigdy nie zamawiałam jedzenia z yatta, poza pocky...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedzenia w yattcie to ja jeszcze nie kupowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziel się cukierkami :3
    Ciekawa paczka ^^

    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super tag! ^^
    Paczka z Yatta.pl? Uwielbiam czytać, oglądać takie unboxing. Można czasem podpatrzeć coś fajnego. ;)
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem tu po raz pierwszy i muszę przyznać, że zrobiłaś na mnie dobre wrażenie ^^ Fajnie że masz jakąś pasję :) znam kilka osób, które też lubią mangę, anime itp są to całkiem fajni ludzie, dlatego maga dobrze mi się kojarzy :)
    Zapraszam do mnie, nie o mandze ale też o takiej mojej małej pasji :)
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też muszę sobie zamówić coś w końcu z yatta, ale to dopiero aż pieniążki będą ;3
    też gram na keyboardzie! znaczy grałam, bo braciszek klawiszom coś zrobił i do wyrzucenia ;C ale wiem, że kiedyś znowu sobie kupię xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się te przypinki ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jej świetbna paczuszka też taką chcę <3 :)
    a co do cen wejściówek, zależą od dnia i konwentu :)
    wachaja się mniej wiecej od 10 do 30 zł :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, że pamiętałaś odpowiedzieć na moje pytanie! <3

      Usuń
  19. Paczuszki zazdroszczę strasznie, śliczne przypinki (zwłaszcza ten z totoro!) i brelok. Chętnie zjadłabym teraz pocky albo spróbowała oyakata noodles,bo brzmi nieźle :o

    OdpowiedzUsuń
  20. Awww te cukierki wyglądają kusząco *-* Czy są dobre? :D

    http://alice-japan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja za to uczę się trochę na gitarze :) Ale keyboard też lubię :)
    Zapraszam do mnie, jeśli ci się na prawdę spodoba zaobserwuj, będzie mi miło jak będziesz wpadać częściej :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog <3 Przypinki są genialne *-*
    Obserwuję!

    http://pastegavi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post , postaram się częściej zaglądać.


    zapraszam do siebie
    http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń