wtorek, 11 marca 2014

Wprowadzenie...

Cześć! 

 Witajcie na moim blogu. To nie jest mój pierwszy, już kiedyś miałam przygodę z blogowaniem... Pisałam "dalszą część" mojego ukochanego anime, w formie opowiadania. Dużo miesięcy minęło od jego usunięcia.
 Właśnie teraz, jedząc czekoladowe paluszki, spoglądając na swoje mangi, wpadłam na pomysł "czemu by nie stworzyć swojego małego świata, w postaci bloga?". Wiem, że początki bywają trudne -komentarze w postaci zwykłych spamów, obserwowanie tylko ze względu na rewanż... Każdy 'bloger' musiał to przejść.
 Wygląd bloga nie powala. Kiedyś usiądę spokojnie i znajdę czas na zrobienie nagłówka.
 O czym będą posty? Myślę, że znajdzie się tu odrobinka mojego życia codziennego, posty dotyczące Japonii/Korei, post o koreańskich zespołach, post z moimi mangami i wiele innych, typu Q&A.

Do zobaczenia w kolejnym poście! Sayonara!




                  

9 komentarzy:

  1. Znaj me dobre serce. Do Otaku mi baaardzo daleko, ale, że ładnie formułujesz zdania, a blog jest przyjemny dla oka, to go zaobserwuję, a co tam:) I prawdopodobnie będę zaglądać, do Japonii mam słabość, więc może tu dowiem się czegoś ciekawego:)
    Powodzenia w blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje + zaczyna się ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O Japonii wiem jeszcze mało... może ten blog będzie dla mnie? Zajrzę tu może mi się spodoba, ale jak na początek mi się podoba. :) Będę zaglądać ;).
    + ja nie jestem taka, to głupie, że ktoś daje cały czas link do swojego bloga, koment za koment itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Japonia..może być ciekawe. Hm..wiem miała wiele blogów i każdy bloger musi przejść tą ''fazę'' spamowania. Ech...no ale trudno. Przeżyje się. Obecnie ja też wchodzę w tą fazę i coś sądzę, że niedługo moje komentarze to, będą
    - Obs za Obs?
    no ale przeżyje. Powodzenia Ci życzę ;)


    http://pill-of-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, początki nigdy nie należą do najłatwiejszych, ale jak się już człowiek wciągnie to ciężko potem zrezygnować z blogowania. Tak więc życzę wytrwałości i grona oddanych czytelników + czekam na zdjęcia kolekcji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice blog, cute I like the avatar. nice . hi visit my blog at http://7og4nk.blogspot.com/ and you can find nice place for your next vacation.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, początki faktycznie są trudne! Pamiętam jak zaczynałam, jakieś trzy lata temu? :) Powodzenia i życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. początki rzeczywiście nie są strasznie łatwe, ale da się przez nie przetrwać, jeżeli zależy nam na naszych "dzieciach", że się tak wyrażę. i to zdjęcie ulzzanga na sam koniec piękne :3 obserwuję!
    [http://hoesaek-haneul.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie - obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://karlasobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń